Go Solid-chat staat garant voor snel en duidelijk advies

| Berthe Maes

Digitale technologie is de oplossing voor veel problemen. Ook betaalproblemen. Op de website van Go Solid vindt u sinds kort een chatfunctie, waarmee u meteen een antwoord op al uw vragen krijgt. Onze medewerkers helpen u er met de glimlach verder.

Go Solid-chat

Digitale technologie is de oplossing voor veel problemen. Ook betaalproblemen. Op de website van Go Solid vindt u sinds kort een chatfunctie, waarmee u meteen een antwoord op al uw vragen krijgt. Onze medewerkers helpen u er met de glimlach verder.

Snelle en duidelijke hulp

Snelheid is het grootste voordeel van onze chatfunctie: de vraag waar u mee zit, wordt meteen door één van onze medewerkers beantwoord. U chat live met de dossierbeheerders, die uw dossiers ook opmaken en behandelen. Zo krijgt u steeds de correcte informatie. Als u binnen de 5 minuten geen antwoord op uw vraag krijgt, verandert de chat automatisch in een e-mailformulier. Zo proberen we u alsnog binnen het uur te helpen.

Betere ontwikkeling door uw vragen

Dankzij de vragen die u stelt, ontwikkelen we onze website gericht verder. We leren wat op punt staat en wat beter kan. Zo zorgen we ervoor dat de informatie en de tools op onze website nog gebruiksvriendelijker worden. Aarzel dus niet om ons ook daarover feedback te geven.

Praktische en technische informatie

Wanneer u via de Go Solid-chat vragen stelt, krijgt u meteen een afdoend antwoord. Met het advies van onze medewerker bespaart u heel wat tijd. Dat ondervond deze klant bijvoorbeeld:

                Klant: Onze klant heeft 7 achterstallige facturen. In jullie systeem kan ik er maar 5 invoegen.

                Go Solid: U mag het dossier indienen met 5 facturen en de andere 2 per mail sturen. Per klant stuurt u best een aparte mail.

                Klant: Ok bedankt!  Er volgen nog een aantal dossiers. Dan doen we het telkens zo.

Juridische uitleg via de Go Solid-chat

De Go Solid-chat biedt niet alleen technische informatie maar geeft ook extra duidelijkheid over onze aanpak en over vraagstukken in de inningsprocedure. Uw vragen over onze manier van werken worden meteen opgehelderd en u kan gericht verder met uw facturatie, zoals deze gebruiker:

Klant: Ik zit met een aantal onbetaalde facturen en overweeg een incassobureau. Hoe kan het dat jullie kosteloos zijn?

Go Solid: Dankzij de IOS-procedure gaan B2B-facturen niet meer naar de rechtbank. En met de Solid-score schatten we de haalbaarheid van uw vordering in. Daarenboven hebben we een verzekering wanneer uw klant niet kan betalen. Hierdoor is Go Solid voor u helemaal kosteloos.

Klant: Ok, ik stuur nog een aanmaning met deadline 11/5. Start ik het dossier al op?

Go Solid: Zodra het dossier aanvaard wordt, gaat de gerechtsdeurwaarder binnnen 4 dagen ter plaatse. Best wacht u nog tot na 11/5.

Klant: Bedankt voor de info. Dan start ik bij wanbetaling pas na 11/5.

Waar vindt u de chat?

Op iedere webpagina kunt u onderaan rechts op de groene tekstballon klikken. Zo verschijnt het venster van de Go Solid-chat. Dan beantwoorden we snel uw vragen, maken u efficiënt wegwijs op onze website en geven u de informatie die u nodig hebt.

Stelt u uw vraag liever via de telefoon? Vul dan hier uw gegevens in.