Go Solid-chat staat garant voor snel en duidelijk advies

| Berthe Maes

Digitale technologie is de oplossing voor veel problemen. Ook betaalproblemen. Op de website van Go Solid vind je sinds kort een chatfunctie, waarmee je meteen een antwoord op al je vragen krijgt. Onze medewerkers helpen je er met veel plezier verder.

Go Solid-chat

Digitale technologie is de oplossing voor veel problemen. Ook betaalproblemen. Op de website van Go Solid vind je sinds kort een chatfunctie, waarmee je meteen een antwoord op al je vragen krijgt. Onze medewerkers helpen je er met veel plezier verder.

Snelle en duidelijke hulp

Snelheid is het grootste voordeel van onze chatfunctie: de vraag waar je mee zit, wordt meteen door één van onze medewerkers beantwoord. Je chat live met de dossierbeheerders, die jouw dossiers ook opmaken en behandelen. Zo krijg je steeds de correcte informatie. Als je binnen de 5 minuten geen antwoord op je vraag krijgt, verandert de chat automatisch in een e-mailformulier. Zo proberen we je alsnog binnen het uur te helpen.

Betere ontwikkeling door jouw vragen

Dankzij de vragen die je stelt, ontwikkelen we onze website gericht verder. We leren wat op punt staat en wat beter kan. Zo zorgen we ervoor dat de informatie en de tools op onze website nog gebruiksvriendelijker worden. Aarzel dus niet om ons ook daarover feedback te geven.

Praktische en technische informatie

Wanneer je via de Go Solid-chat vragen stelt, krijg je meteen een afdoend antwoord. Met het advies van onze medewerker bespaar je heel wat tijd. Dat ondervond deze klant bijvoorbeeld:

                Klant: Onze klant heeft 7 achterstallige facturen. In jullie systeem kan ik er maar 5 invoegen.

                Go Solid: Je mag het dossier indienen met 5 facturen en de andere 2 per mail sturen. Per klant stuur je best een aparte mail.

                Klant: Ok bedankt!  Er volgen nog een aantal dossiers. Dan doen we het telkens zo.

Juridische uitleg via de Go Solid-chat

De Go Solid-chat biedt niet alleen technische informatie maar geeft ook extra duidelijkheid over onze aanpak en over vraagstukken in de inningsprocedure. Jouw vragen over onze manier van werken worden meteen opgehelderd en je kan gericht verder met je facturatie, zoals deze gebruiker:

Klant: Ik zit met een aantal onbetaalde facturen en overweeg een incassobureau. Hoe kan het dat jullie kosteloos zijn?

Go Solid: Dankzij de IOS-procedure gaan B2B-facturen niet meer naar de rechtbank. Met de Solid-score schatten we de haalbaarheid van jouw vordering in. Bovendien hebben we een verzekering wanneer jouw klant niet kan betalen. Hierdoor is Go Solid voor helemaal kosteloos voor jou.

Klant: Ok, ik stuur nog een aanmaning met deadline 11/5. Start ik het dossier al op?

Go Solid: Zodra het dossier aanvaard wordt, gaat de gerechtsdeurwaarder binnnen 4 dagen ter plaatse. Best wacht je nog tot na 11/5.

Klant: Bedankt voor de info. Dan start ik bij wanbetaling pas na 11/5.

Waar vind je de chat?

Op iedere webpagina kun je onderaan rechts op de groene tekstballon klikken. Zo verschijnt het venster van de Go Solid-chat. Dan beantwoorden we snel jouw vragen, maken we je efficiënt wegwijs op onze website en geven we je de informatie die je nodig hebt.

Stel je jouw vraag liever via de telefoon? Vul dan hier jouw gegevens in.